ADMINISTRATIVNÍK PRACOVNÍK
BACK OFFICE

CO OD TEBE POŽADUJEME:

VŠ nebo SŠ
AJ na komunikativní úrovni
Uživatelské znalosti programů MS Office
Platný ŘP sk. B
Orientace na výsledek, smysl pro detail
Spolehlivost, dobrý time management

CO BUDE TVOJÍ NÁPLNÍ PRÁCE:

Zajištění kompletní obchodní administrativy: zpracování objednávek, komunikace se zákazníky/dodavatel, příprava podkladů. Zajištění kompletní administrativy spojené s provozem společnosti: plánování výroby, plánování doprav. Vedení skladového hospodářství. Personalistika: docházka zaměstnanců, výběrové řízení, nástup a adaptace zaměstnanců. Kompletace podkladů pro účetní oddělení. Podpora jednatelů. Správa sociálních sítí. Plynulé zabezpečení chodu kanceláře. AD HOC operativní úlohy

CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:

Práci na hlavní pracovní poměr se smlouvou v malé rodinné firmě. Odpovídající mzdové ohodnocení + výkonnostní odměny + benefity. Nástup možný ihned nebo dohodou. Uplatnění tvých nápadů na vylepšení provozu. Práce v týmu mladých lidí. Vysoké nároky, ale také otevřenost, férovost a práci v motivovaném týmu. Prostor pro seberealizaci, osobní/profesní rozvoj

ZAUJALA TĚ NABÍDKA?

Napiš nám na e-mail: miriama@pioneerbeer.cz a do předmětu doplň informaci o jakou pozici máš zájem.

CHCEŠ SE NA NĚCO ZEPTAT? PŘIJĎ NEBO NAPIŠ!

Náměstí Prokopa Velkého 303, Žatec 438 01
miriama@pioneerbeer.cz

Otevírací doba:

Pondělí

Úterý

Středa

Čtvrtek

Pátek

Sobota

Neděle

Zavřeno

16-22

16-22

16-22

16-24

14-24

14-21

    Tvoje údaje použijeme pouze, abychom tě kontaktovali.
    Data nesbíráme, ani je nesdílíme s žádnou třetí stranou.